Tuesday, October 23, 2012

HOLY COWABUNGA! :: Rickshaw Run 2013 Color Design

Some guys from my high school are doing this AWESOME adventure called the Rickshaw Run. I'm so insanely jealous! They made a template to let anyone do some color concepts for their ride on this race. Here's mine. I might do another one.
Here's their site

Wednesday, August 08, 2012

Getting back into it

EH, I think I'm over it...

The badass lineart is done by the awesome Carlos Gomez

Friday, February 24, 2012

Not there yet

LOL okay, i had to change the hair again. lol

Okay, I'm done! That's it! 

Friend of mine graded my painting haha. So i'll make the fixes tonight. 

Wednesday, February 22, 2012

Del Rio progress

UPDATE: I'm done! lol This is probably the most photo-real I've ever gotten with my painting. I'm really happy with it! Thanks to my roommate for the lineart and to Devon for the inspiration!

Painting my roommate's sketch. I'm sorta all over the place with color :/ 
Been awhile since I've painted. I'm trying to go for a realistic feel. Which isn't my norm. We'll see how it goes. I'm calling it the "Del Rio Progress" cause my buddy wants to see progress shots. I'm sure you can guess his name :P 

Lookin alil zombie-like

Someone paint the left eye for me!!! -_-

I'm going all over the spectrum :P

Monday, October 24, 2011


It's been awhile since I've painted anything, but i felt the need to when I saw Carlos Gomez's Hellboy sketch!

I'm pretty happy with it :D

Line art by Carlos Gomez

Friday, July 15, 2011

Going with this

added some slight color.

Is it done? Have to turn it in tomorrow

Work choose the koi and i think i finally figured out the background!!! YAY

Still a lot of work to do, but I feel confident that it's in the right direction!!!

Tuesday, July 05, 2011

more skateboard designs



Not sure, what to do with the fish. :O

Rough! Lots of work to do. Not sure which I'll finish all the way through.

Wednesday, June 08, 2011

Templeton x3

ugh, cuteoverload!

Wednesday, May 11, 2011

Meet Templeton!!!

I've been wanting a dog for a very long time. And I really wanted to wait till I had my own place or something. But with work not going as I'd like, I found myself getting depressed about it. Things being out of my hands. Also it seems everyone has their boyfriends girlfriends or getting married, having kids. lol Just feeling really out of the loop. Anyway! My friend just happened to find welsh corgi puppies. Ask anyone, and I've been wanting one of those lil guys FOREVER. 
So we decided we'd each get one.
I'll be picking him on the 14th!

My friend Kelli, got the other sable pup.

Tuesday, March 29, 2011



I saw this and got inspired! I love Buffy :D

Line art by Randy Green!

Saturday, March 26, 2011


Line Art by the lineart is from this artist http://tombancroft.deviantart.com/

Colors by me :D

Wednesday, March 23, 2011

Adding on

I'm really gonna do my best to get back into painting! My goal is to post at least three times a week. Doesn't have to be finished work, just w.i.p. or whatever.
So here's some wip from the "girl talk" one

Tuesday, March 22, 2011

still working on it

Trying to get back into painting, about an hour of work...

Line art by Perceval72

Shitty colors by me 

Tuesday, February 22, 2011


Trying to get back into painting.  :/ 
the lineart is from this artist http://tombancroft.deviantart.com/

Friday, December 10, 2010

The Oakley Skateboard Design Challenge

Copied and pasted from Kloh's blog

"Inspired by the recent 2-Tone Dunny Series, our Web Creative team decided to hold a 2-Tone Skate Deck Challenge. Armed with decks donated by our friends at Arnette, each participant was given a PMS color swatch they had to use, in conjunction with any other form of black & white. There were no rules other than you had to stick to your specified color. Theme could be whatever each individual chose. Most chose to use traditional paint, but one was actually sewed"

My color was bright green, and i really had no idea what to do. So i decided a monster would be cool, and went with Medusa after i really thought about it.
I'm pretty proud of this. I ended up getting 3rd place, it was a really close call for second. I'm still extremely happy with my finished product. I usually always paint someone else's lines. But this was all mine :D